Kako da izaberete domen za bolji SEO
Ovo je već neko vreme veoma česta i važna tema. Pa da počnemo...
Kada registrujete domen, ili ga kupite od nekog drugog, sa namerom da obezbeđujete saobraćaj i pravite biznis od toga. Domeni mogu biti veoma vredna Internet imovina ukoliko ih pažljivo birate, iz razloga što ne postoji posrednik između Vas i posetioca Vašeg sajta (on ne mora da ide na Google da bi Vas našao).
A sada hajde da vidimo kako ova strategija može biti primenjena na SEO optimizaciju...
Kako da izaberete ime domena
Google često ima naviku da daje veliku ulogu ključnim rečima u imenu domena. To povećava bitnost biranja pravog imena.
Kada birate ime domena za svrhe SEO-a, postoji nekoliko bitnih faktora na koji bi trebalo da obratite pažnju: Brend
Rank
Link
Brend
Da li da koristite ''hyphenated domain'', multifunkcionalni domen kao na primer http://www.seoinc.com/search-engine-marketing-services? Ja bih lično izbegavao ovakva česta imena.
Ovakvi domeni nemaju vrednost brenda. Oni imaju ograničenu SEO vrednost. Čak i ako uspete da dogurate do prve strane, verovatno ćete morati da prodate kod prve ponude, zato što će ljudi manje-više zaboravljati Vaš domen iz razloga što ima puno similarnih,a za manju cenu.
Na prepunom tržištu kakvo je danas, ono što se traži i ono što zaista vredi je potpuno novi, jedinstveni brend koji će ponuditi tačku različitosti.
Lakše je praviti linkove koji idu ka brendiranim domen imenima. Ljudi shvataju to ime mnogo ozbiljnije nego na primer keyword-keyword-keyword.com ,domen ime koje izgleda spamerski i verovatno neće prevariti nikoga. Da li biste se Vi povezali na takvo ime? Ako da, pravite ogromnu grešku i snižavate kvalitet svog sadržaja. Čak može biti i veoma teško povezati se na takva domen imena kada plaćate za privilegiju! Urednici domena često odbijaju ova imena.
Da li postoji druga strana korišćenja brendiranih imena? Naravno.
Ukoliko nemate veliki marketing budžet, niko neće da traži perseefgxcbtrfy.com . Na svu sreću, postoji zlatna sredina između brenda i SEO strategije.
Rank
Zao SEO je veoma bitna vrednost ključnih reči. Kada dajete ime svom sajtu, pokušajte da nađete kombinaciju između SEO, domena i brenda.
Genric+team je dobar sistem za upotrebu. Uzmite izabranu ključnu reč i uz nju dodajte neku reč na kraju. SeoBook, Travelocity, FlightsCity, CarHub...to su samo neki od primera. Svi ovi nazivi imaju SEO vrednost ubačenu u sadržaj, zato što su ljudi primorani da koriste ključne reči u linku. Takođe, Google trenutno veoma ceni ubaciavanje ključne reči u ime domena. I na kraju, ime bi trebalo da sadrži element jedinstvenog brenda.
Ove vrste domena postižu odlične rezultate na rangiranju i linkovanju. One su generalno dobre za dobro rankiranje prema ključnoj reči, a sadrže i taman toliko različitosti u odnosu na ostale slične brendove da bi ostavile pozitivan utisak.
Prednost SEO-a
Dot com može da se proda 5-20 puta jače nego .org ili .net . Ključna reč + .com se može prodati za nekoliko miliona dolara, u zavisnosti od imena domena.
Skupo, zar ne?
Ali...
Ukoliko registrujete ili kupite jeftiniji .net ili .org, gradite sajt, i rangirate se dobro prema ključnim rečima +net, +org, vi povećavate vrednost svog web sajta. Naravno, daleko ste od čistog biznisa i imate Google za protivnika, ali bićete daleko ispred ostalih koji ne znaju ništa o ovome, a to je ipak stvar od velikog značaja.
Vaš LDS Studios
SEO is not just about using the right keywords in your content. Generating High quality leads from organic traffic is a long term investment but done right, This marketing method can drive hordes of customers to your website for many years.
ReplyDeletehttp://www.topleadgeneration.co.uk/search-engine-optimization/